Millorant l'Experiència del Client i la Qualitat del Servei amb IA Generativa
9 octubre 2024 | 10.15h a 10.45h
Com pot transformar la IA Generativa a l’entorn bancari? Estem enfront d’un dels canvis tecnològics més rellevants succeïts fins ara? Com millorarà el dia a dia dels nostres clients i empleats?
En aquesta sessió, es compartiran algunes experiències sobre com les entitats han d’adaptar-se a aquests canvis tan summament ràpids, que milloraran aspectes tan importants com l’experiència d’usuari, alhora que optimitzaran els processos rellevants del banc. Tot això, sense perdre de vista les obligacions dictades pels supervisors i per la normativa vigent.
‘Innovació vs seguretat’, reducció del ‘time-to-market’ en el desenvolupament de projectes, ‘Gestió del canvi’… això són alguns reptes al qual les empreses han d’enfrontar-se si volen estar a l’avantguarda en l’ús de la IA generativa.
Susana Gimenez
Technical Solutions del CoE IA, CaixaBank Tech
Susana Giménez, llicenciada en Ciències Físiques per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) té una llarga experiència en el món de la consultoria en Sistemes de la Informació.
Fa gairebé 10 anys, es va incorporar a CaixaBank on va participar en projectes de gran envergadura dins departament de IA & Analytics, que li van portar a ser finalista en els Premis Club CDO 2019, per la categoria ‘Millor estratègia de Big Data’, amb el projecte ‘Optimització de l’anàlisi de riscos, per a la Unitat de Prevenció de Blanqueig de Capitals i Finançament del Terrorisme’.